War Horse

Igår kväll kollade jag på War horse. Det är nog bästa filmen jag någonsin sett! Sjukt jäkla bra film! Finns likson inte riktigt ord som förklarar hur bra den filmen var! Den var så hemsk, sorjlig (stavning? för dom som inte et så har jag stavningssvårigheter och dysleksi, stvnig? haha) och bara väldigt jobbigt att titta på faktiskt.. Satt och grät typ 50% av hela filmen, som asgt det var väldigt svårt att inte gråta.

Men som jag sa, det går inte att förklara filmen.. Man måste se den själv för att förstå! Men jag varnar er som är känsliga: Var förberädd på att gråta!




Kommentarer
Postat av: fanny

ska nog se den sen!

följa varann via bloglovin?

kram

2012-03-01 @ 13:17:40
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0