Vill inte, vill inte, VILL INTEEE!

Rubriken säger allt.. Jag vill inte till tandläkaren kl 3.. Dom ska borra om ett gammalt hål som dom en gång i tiden lagade fel?! Vafan liksom..?? Jag är ju sån mes när det gäller sånna saker, och framför allt sprutor........ Måste ju bedöva eftersom dom ska borra! Och jag är ju som sagt LIVRÄDD för sprutor...

Var där för en månad sen oxå, då försökte dom bedöva, men jag klarade det inte. Så vi bokade en ny tid, och jag är rädd jag inte kommer våga idag heller :S jag är sån mes jag vet! Men alla är rädd för nått, vissa är rädd för spindlar och vissa är rädd för hundar. Jag är rädd för sprutor. Kul liv!!!


Kommentarer
Postat av: fanny

SV: härligt! :D du skickade inte idag va? för de har bara kommit mejl igår :P

2012-03-05 @ 15:37:23
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0