Värdig vinnare!

Loreenvar verkligen en värdig vinnare tycker jag! Riktigt riktigt bra låt om man frågar mig. Tror den kan gå riktigt långt i den stora finalen faktiskt. Kanske inte vinnare men tror endå att den har en stor chans att vinna. Top 5 tror jag absolut att den blir, skulle faktiskt bli förvånad om hon inte blev top 5!

Och måste även säga att jag tycker riktigt synd om Danny!! Haha. För tre år sen kom han trea med EMD, förra året tvåa efter Saade och nu tvåa IGEN efter Lorren, även om jag tycker Loreen var bättre så tycker jag lite syng om snyggingen Danny! 



Kommentarer
Postat av: ida

Superfin blogg!! Kolla gärna in min och min kompis blogg nån dag! :D<3

2012-03-11 @ 14:50:56
URL: http://hoppfreaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0