Uteritt/dressyr med Johanna och Wille

Idag följde jag inte planeringen som vanligt.. det är nog ingen ide ens atjag sätter upp nått vecko schema för hur jag ska rida för jag ändrar det ALLTID haha.. men men.


Idag var jag i alla fal ute på travbanan som red lite dressyr tillsammans med Johanna och Will. (Johanna rider Ideal en dag i veckan) Ideal var faktiskt inte så pigg som jag hade räknat med, visst han var pigg. Men hade förväntat mig något MYCKET värre, för travbanan + sälskap = PIGG Ideal. Men idag var an sådär lagon pigg, utmärkt att rida lite dressyr. passade på att ställa och böja honom och att han skulle vara lätt i handen, sen gjorde jag lite öppnor och slutor vilket gick mycket bra, han svarade jättebra för mina hjälper. Tog även lite passage, för det har han lätt för när han är lite pigg ;) Men som sagt var ett kort pass, kanske red dressyr 15 min :) 

Bild som Johanna tog på oss! (titta inte på mig, ser mega fet ut..) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0