Ung på nytt???

Ja, det känns typ som Ideal har gått och blivit unghäst igen :P Han är helt galen! Den senaste veckan när jag ridit ut så har han varit fullständigt tokig.. Han är sååå pigg! Så fort man ska trava så försöker han leka travhäst och springa allt han har och vägrar gå på tygeln, och helst av allt vill han ha huvet mellan benen, skjuta rygg och slå med frambenen :P Uppmärksamma att han gör allt detta samtidigt? Men det förvånar mig faktiskt inte för han är ju som en gummiboll. Och han får världens studsanfall så fort det är minsta lilla i omgivningen som rör sig, typ idag när vi skrittade hem började han nästan skena för att han såg en fågel :P Och tidigare när vi travade bockade han bokstavligen typ 30 gånger :O
Men jag klagar inte :) Tycker bara att det är roligt att han är så pigg och glad fast han är så pass gammal ;D 

Lyckades förut få en bild på när han stegrar. Rätt coolt att jag lyckades med tanke på att han aldrig brukar göra så längre, bara när han var unghäst.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0