Tur med Amanda och Wille

Igår var Ideal och jag på en liten skogstur med Amanda och Wille!  supr mysigt att komma ut och rida tillsammans med någn, det tycker i alla fall Ideal! Han är pigg när man rider själv, och grymt mycke piggare när man rider med andra.Han typ började trava hela tiden och skulle alltid gå först. Om wille ens försökte komma om så travade Ideal om honom haha! Några bockningar blev det oxå :P

Vi tog en liten kortis genom skogen sen sen provade vi ridbanan typ 10 min. Den har ju varit helt nerisad under ett par veckor, men idag var det så mjuk is + att runt spåret var det helt smält så vi tog ett par varv :D 

Jag vet att Ideal är smutsig på öronen och i manen, men han var förjävla smutsig när jag tog in honom så jag verkligen orkade inte ta ut all lera.. hade tagit typ en timme för han var verkligen förjävla smutsig... Usch för denna lera.. 




Amanda och Wille



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0