Torsten & Top Cats!

Jaa.. vad säger man om de? Det fanns bara EN låt från andra chansen som var bra, så går det inte vidare !? vad e detta!! :( Det var ju såklart Timotej! Deras låt var AS bra tycker jag, men tydligen tyckte inte svenska folket det. Jaja det är som de är :)
Torsten tycker jag var så värd att gå vidare, även om han inte hade direkt bra låt, enligt mig då. Men känns endå som att han var värd de, med tanke på hur mycket skit han egentligen fått under sin karrier (stavning?) I alla fall jävligt glad att den där jävla bananen inte gick vidare :P Usch är mitt endå ord åt honom!
Juste hahah!!! Kom på att min lossas pappa jobbar ju som ordningsvakt på krogar och då när den där bananen uppträdde drog han ner brallorna typ 1 meter från Patrik. Haha snacka om att han inte var glad över de. :P
Inte mycket att säga om Top Cats, förutom att jag tycker Timotej var bättre, och att dom hade en as cool bassist som STOG PÅ sin basfiol och spelade. WTF? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0