Svar på kommentar!

J om Rid schemat för denna vecka!:
Varför står inte Idel kvar på vargdansen?


Svar: Det finns många anledningar till varför jag flyttade honom till Maria Hall. Men den största anledningen var att alla hästar var ute på sommarbete vilket Ideal inte kunde, och han var nästan ensam, bara en annan häst som var inne med honom. Och det var kollektiv stall och två personer som skulle dela på 4 fodringar per dag, vilket inte skulle va så roligt! Så därför flyttade jag till Maria Hall över sommaren tänkte jag. Men sen insåg jag att det var otroligt mysigt och framförallt ALDRIG någon som hade åsikter hit och dit och ALLT sköttes som det verkligen skulle. Så jag bestämde mig för att stanna där vilket jag absolut inte ångrar! :)

Och en till anledning är att på Vargdansen var det ju kollektivstall och det var bara 500 kr billigare så därför tyckte jag att det var mer värt att lägga till 500 kr och få ALLA fodringar och ut/insläpp fixade!

Den som skrev denna kommentar får gärna berätta vem den är, för det måste ju vara någon man känner. Har ju aldrig nämnt något om Vargdansen i denna blogg. Vore ju kul att veta vem som egentligen undrar ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vilket bra svar du kom med! Kul att höra någon som lägger ner tid på att förklara! :)

2012-03-20 @ 18:40:29
URL: http://oliviajosefinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0