Små shopping

Idag när jag åkte från skolan passade jag på att åka in på en affär och köpa mig lite hårspray och diverse eftersom mitt tog slut imorse :( Fatta panik jag hade :O Mitt hår ser helt DÖTT ut utan hårspray! Men lyckades fixa till det lite endå :) 

Hade även tänkt mig köpa en ny fundation, men dom hade inte den färg i rätt märke som jag ville ha :( Men ska ju till Enköping i helgen, så får väl ta mig ner på stan där med mamma och leta upp nån bra! Hoppas bara det lilla jag har kvar räcker till helgen :/ Annars blir det jobbigt!

Provade en ny sort denna gång, hoppas det är bra :)


Kommentarer
Postat av: Stina Hermansson

sv: haha ja det är det verkligen :P

2012-03-15 @ 09:00:56
URL: http://stinahermansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0