Små shopping igen

Kom till Enköping ca halv 4 idag. Mamma och jag bestämde oss för att ta en liten runda ner på stan eftersom jag var tvungen att köpa fundation som jag inte fick tag på förut. Men nu så :) köpte faktiskt en lite små onödig sak också.. Men kände endå att jag behövde det, en till hår spray! Köpte ju en för några dagar sen, men jag tyckte inte att den var så bra som jag hoppats på. Så jag köpte en ny, Proffs super extra strong hårspray. Provade den nyss, och den var SÅÅÅ mycket bättre än den andra.

Dock tycker jag att moussen som jag köpte här om dagen var riktigt bra! Så hiss på den :D

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2370190/images/2012/pic_194174718.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0