Någon gillar inte såmdjur!

Som jag pratat om tidigare så gillar inte Ideal smådjur! Här kommer beviset XD


Snart ska jag i alla fall iväg till stallet :) En tjej som rider en annan häst i stakllet ska prova rida Ideal idag. Hon ska ev börja rida honom på lördagar eftersom jag oftast är i Enköping på helgen. Och det är ju inte så kul att åka 12 mil vajr lördag :/ Så om det funkar bra så komemr hon rida honom Lördagar :)

Ska fkatiskt ta med mig kameran till stallet idag för en gångs skull! Ska Foto henne lite och hon kanske kan ta nått foto på när jag rider oxå! fast vet inte riktigt om det kommer bli några bra bilder för det lär ju vara mörkt, men har ju en bra kamera så det boooooorde gå, har dock aldrig provat att ta rörliga bilder i mörker. Men det visar sig hur de blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0