Min kväll

Min eftermiddag och kväll har varit ganska full! Slutade skolan runt halv fem, åkte ut till stallet, red, fixade Hö och mockade. Ska oxå berätta att Marias häst chockad på penicillinet han får så det vart lite livat i stallet under en stund, men allt gick bra tillslut. Han gjorde inte illa sig i alla fall!

För er som inte vet vad jag menar så ska jag berätta de nu! Vissa hästar kan få en chock när dom får penicillin, inte för att dom blir rädda utan för att penicillinet kommer i en blodåder och då får dom en chock och blir galna och kastar sig runt överallt och kan skada sig väldigt illa. Men sån tur var så gick allt bra med Marias häst :) tur!

Kom hem ganska sent, men älskling och jag gick i alla fall på en liten promenad och sen fixade jag med lite musik på Spotify :) och får inte glömma säga att jag stretchat en bra stund oxå! Så skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0