Min kväll

Slutade skolan runt halv 3, då åkte jag direkt till stallet och mockade, fixade mat och sen red :) Han Hostade lite idag när vi travade, tror att det är de nya höet som är en aning dammigt, han är ju så pass känslig. Men det e bara å byta tillbaka till det gamla och se hur de går.... Typ alla bönder har ju fan slut på hö nu!!!! :O 

Just nu så sitter jag vid datorn, ska blogga liten stund sen blir det till att plugga Engelska B resten av kvällen... blääää!! Har ju några ämnen som jag måste fixa upp sen tidigare år, nu innan jag ska ta studenten! vill ju inte gå ut skolan med en massa IGn heller! :O 

Tur att man har lite gott såhär till tråkiga stunder! Nybakad, varm choklad muffins!! Gott! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0