Kvälls mys!

Idag har mamma och Patrik varit med och hälsat på Ideal :) mamma brukar komma ut ett par gånger i månaden typ. För er som inte vet så är det mamma som haft Ideal sen han var 3 år. (nu är han 19) mamma och jag delade på honom från han var typ 10, och när han va typ 13 tog jag över honom helt. Fast han bodde med mamma under tiden han var sjuk.

Det är en lång historia allt, men det får jag ta i ett annat inlägg nån gång om det är nån som vill veta ;)

Nu har vi i alla fall just ätit mat, hemma gjorda hamburgare, såååå gott :) Sitter nu här och väntar på att andra chansen ska börja, ska oxå äta lite pannacotta till de ;D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv. Jag rider på ridskolan men Jenny har två egna ponnysar :D

2012-03-03 @ 21:10:17
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0