Kandar!

Som ni säkert förstår brukar jag ibland rida Ideal med kandar, det är ine så ofta. Men brukar göra det som omväxling och det är MYCKET roligt :D 

Men i alla fall, det kandar träns som jag har är så stort och han typ drunknar i det. och det ser dessuom inte bra ut på honom för nosgrimman e liksom FÖR biffig :O Allt för inte plats på hans lila huvud. Han har faktiskt COB på vissa grimmor och träns! 

Men så såg jag igår att Maria hade ett kandar som var litet och väldigt fint! har aldrig sett henne använda det åjag frågade om hon ville byta kandar, vilkt hon ville göra om hennes passade på Ideal. Vilket det gjorde! Förutom pannbandet som var lite för litet. Sidostyckena satt lite för nära ögonen för att panbandet drog fram kandaret. Men hon ska ta fram ett större pannband så får jag det istället :) 

Men förutom det så satt det JÄÄTE bra! Så jag antar att vi ska byta! :) 

Bild på kandaret som är för stort. Gamal bild


Bild från igår med Marias kandar. Som man ser så ligger sidostycket väldigt nära ögat, men det är för att pannbandet är för litet och ska bytas ut!
Jag vet att det är en failbild, men han ville verkligen inte vara med på bild idag :P



Kommentarer
Postat av: SHUNi- Hästblogg

Tjo! Kolla gärna in hästblogg, massor med uppdatering! Skulle bli superglad om du gick in och kommenterade :) sry om du ej gillar reklam! <3

2012-03-23 @ 14:23:13
URL: http://shuni.blogg.se/
Postat av: Maja & Ylva

Kul! Jag har aldrig ridit med kandar, tycker inte att det behövs :) Men det är ju en smaksak :)

2012-03-23 @ 15:18:08
URL: http://java.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tyckte det förstora kandaret såg bäst ut ¨på honom, det var riktigt snyggt :D

2012-03-23 @ 21:49:45
URL: http://jqsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0