Kandar bytet klart

Idag bestämde jag mig för att byta detta kandar med Maria. Alltså hon fick då mitt gamla som var för stort för Ideal. Men eftersom det var en aning bättre kvalitet på mitt kandar så FICK jag även en kandar stång av Maria. Har tänkt mig köpa en exakt sådan för att den jag tidigare haft har det varit för långa skänklar på (alltså järngrejen som sticker ner har varit för lång, för dom som inte vet vad jag menar med skänklar ;D ) 

Det går även att använda detta kandar träns som ett vanligt träns utan ståg eftersom remmen som stången ska sitta i är borttagbar! Mycket bra :) Så var det inte på mitt förra! Och nej jag har inte ett bridongbett på för tillfället eftersom jag red med det idag som vanligt träns! 







Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Haha eller hur! Jag kan verkligen INTE leva utan hästar!! :-)

2012-03-26 @ 18:17:28
URL: http://horseelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0