Idag är inte någon bra dag..

Rubriker säger faktiskt det mesta om min dag... Allt bara går åt helvete idag :S Vet inte varför men det bara gör de. Stannade hemma från skolan idag eftersom jag har så ont i benet. Så tänkte jag ska fixa lite saker, men det blev bara pannkaka av allt måste jag säga :(

  • Imorse när jag skulle sjukanmäla mig hittade jag inte numret för dom hade gjort om hemsida till skolan så ringde för sent...
  • Hade nått konstigt medel på bilrutan så den e AS fet och man ser knappt ut och det VÄGRAR att försvinna även fast jag gjorde allt i typ två timmar.
  • Sen körde jag över högtryckstvätten så den gick sönder.....!!!!!!
  • Fick reda på att jag inte fick jobbet jag sökt.
  • Och till sist så tvätade jag mina kläder i sköljmedel som var för killar så det STINKER killparfm om dom!! :@

Vågar liksom inte ens tänka på allt som hade hänt om jag gått till skolan oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0