Hissar

Måste hissa Stubbens Hamanolfett! Det är HUR bra som helst. Kan inte tänka mig att använda något annat.
  • Ger allt läder en mycket fin glans.
  • Framförallt blir lädret jätte mjukt av det!
  • Det är också lätt att använda eftersom det är en kräm.
  • Det räcker otroligt länge. Jag putsar träns och sadel med det ca en dag i veckan och det räcker ca 6 månader för mig!
  • Det är väldigt billigt också om man tänker på hur länge det faktiskt räcker. 129 kr kostar det på Hööks.
Stubbens alla lädertvålar tycker jag är bra, men just denna är den absolut bästa enligt mig! :)

Kommentarer
Postat av: sari

Vilken fin blogg och vilka fina bilder :D Följ gärna med våran hästblogg och kanske kommentera :) Bloggen handlar om två hästgalna tjejer från Finland med sina ponnyer, tävling, träning o.s.v. :D

2012-03-22 @ 05:52:51
URL: http://tnmryttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0