Häst magazinet

Var iväg till affären idag och köpte häst magazinet! Egentligen ville jag ha tidningen "allt om dressyr" men den fanns inte, inte inte heller Equipage hade dom.. Så jag kollade på andra tidningar och hittade Mattias Jansson som var med i Häst magazinet. Då var jag bara tvungen att köpa den eftersom det var Ideals tränare för många år sen. Egentligen tycker jag inte att det finns så mycket kul i häst magazinet, men som sagt värt att köpa den bara för att läsa om Mattias Jansson!

Vore kul att få träna för honom igen, vem vet kanske nån dag? Vet att han brukar komma till ett stall här i närheten och ha träningar ibland. Kanske man ska försöka vara med på en träning till sommaren! Eller i alla fall kolla om det är möjligt! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefine & Sanna

Fin blogg! :)



Göra bloglovin-byte?



Kram ♥

2012-03-30 @ 19:25:22
URL: http://joossanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0