Handlat igen.. Haha

Jaa som sagt jag har handlat lite saker IGEN!!! Fy mig, får inte hadla så mycket saker. Men det var billigt i alla fall. Allt kostade bara 79 kr så :) 

Vi åkte till Ikea i Västerås för mamma och Patrik skulle Köpa lite saker som dom ska ha på en mässa om ett tag! Så då hittade även jag en sak som jag faktiskt letat efter under en längre tid. Alltså en sån där hängare som man kan hänga innanför garderoben och lägga strumpor, underkläder och andra saker i! Skit bra! Dock hade en inte världens finaste färger.. Men det var den enda dom hade på HELA Ikea!? Trodde Ikea hade allt i många olika modeller men tydligen inte denna! Jaja, den ska ju bara hänga i en garderob så vad spelar det egentligen för roll ? Haha 

Mamma köpte en hängare som skulle hänga här hos dom i Enköping på en dörr men dörren var för tjock.. Så jag fick ta med mig den hem till mig om den passar på min dörr :) 





Tja, den här bilden är inte direkt så bra.. haha. Men det var svårt att få en bra bild när den har så blank yta så blixten reflekterar det. Och dessutom en katt och massa skräp i bakgrunden, jaja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0