En liten tävling!

Tänkte jag ska prova att ha en liten tävling här på bloggen! 
Det handlar om en bildtävling alltså.

  1. Tävlingen går ut på att ni ska skicka in en vilfi bild till min Mail. [email protected]
  2. Det kan vara vad för bild som helst. Nån som ni är nöjd med, ett fint minne, en fin häst, landskap, eller vad som helst.
  3. Skriv en text till bilden och motivera varför ni valt just denna bild!
  4. Skriv också en KORT pressentation av din blogg som kommer upp i ett inlägg om DU vinner.

I slutet på denna vecka kommer jag välja en vinnare. Och denna person som äger bloggen får en länk till sin blogg,  bild + pressentation kommer upp i ett inlägg! 

Glöm inte skriva din bloggadress i mailet! ;) Tveka inte att skicka in en bild! Det innebär ju bara fler läsare för din blogg om du vinner :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

FIN BLOGG och rolig tävling :D Jag är gärna med!

2012-03-20 @ 15:25:01
URL: http://jqsefin.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: ja visst gör jag det! :D lägger till dig nu!

2012-03-20 @ 15:48:45
URL: http://jqsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0