Denna dag var inte som alla andra, jag ramlade AV!?

Denna dag har inte riktigt varit som alla andra.. Tror dessutom jag spenderat halva dagen i bilen, nej det var att överdriva, men har åkt mycket bil. Först till skolan, till stallet, hem, hämtade halm, hem, stallet och slutligen hem igen!

Hämtade ju som sagt ett par balar halm som han ska få och små tugga lite på i boxen, men det visade sig att halmen var möglig så det blev Inge med de!

Och sen till dagens höjdpunkt! Jag red idag, även fast han skulle vila, fast jag ser det endå som en vilodag eftersom han travade Max 10 min och en galopp. Och gissa vad? JAG RAMLADE AV!!!!!!!!! Han blev rädd för något när vi tog en galopp och hoppade åt sidan. Och jag som inte har stövlar eller ridbyxor och var inte alls berädd, tappar balansen och "hoppar" av i farten och landar på fötter och sen rullar bak! Gjorde inte illa mig ALS! Blev bara sjuuuukt förvånad???? Men han stannade och han blev nog lika förvånad han. Haha! Måste säga att det var ca 10 år sen jag ramlade av sist! Så jag fattade inte riktigt vad som hände men men upp igen och påt igen! ;)

Bus polle.. Haha


Kommentarer
Postat av: Jennifer Hultman Holmgren

kolla om du blev dagens blogg! :)

2012-03-27 @ 21:23:00
URL: http://jenniferhholmgren.blogg.se/
Postat av: Stina Hermansson

TÅÅÅRTAAA

2012-03-27 @ 22:43:21
URL: http://stinahermansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0