Dagen i Romme!

Ca halv 10 var vi framme i backen. Böhade med att Sandra fixade fram sina skidor, för hon hyrde. Jag hade ju med egna! Sen började vi åka i barn backen så att vi skulle komma igång lite. Sen började vi åka gröna backar och det gick SUPERBRA! Den längsta backen vi åkte var 2,5 km, den var underbar att åka. Väldigt lätt, men var väl meningen att man skulle åka den och bara njuta. Sen började vi åka blå och röda backar innan vi tog lunch och även det gick SUPERBRA! Måste säga att jag är stolt över att kunna åka röd backe :D

Sen efter lunch så åkte vi ut igen, fast lite andra ställen än tidigare, och på ett ställe var det jätte mjuk snö, väldigt uppkört så det st spårigt och jävligt. Och självklart var det någon som stannade just där jag var på väg att åka, så eftersom det var så spårigt så ville inte mina skidor åt samma håll som jag... Så jag drog omkull rejält! Ena skidan lossnade inte och kagsnurtade med sen bra många varv innan jag stannade och då hade jag så ont att det svartnade för ögonen. Det var alltså knäet som hade vridits. Låg där ett par min och försökte komma tillbaka till verkligheten.

5 min senare åkte jag ner, kände att det kanske var bra att åka och skaffa en linda, men jag hade inte direkt ont. Sen åkte vi vidare i två timmar, kände ju att jag hade lite ont men inte så farligt. Men när vi satt i bussen på vägen hem kom smärtan, och jävlar vad ont det gjorde i knäet!!! 2 personer var tvungen att typ halv bära mig till bilen..

Men det var en otroligt härlig dag förutom när vi åkte hem då. Hade verkligen super skoj hela dagen :)

Här kommer resten av bilderna jag tog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0