10 saker ni inte visste om mig!

  1. Älskar att åka cross! Har en 125cc Yamaha nu. Fast den funkar inte för tillfället :( hoppas på att kunna fixa den till sommaren komer ;D
  2. Jag satt inne i två veckor utan att gå ut bara för att spela WOW. HAHA
  3. Jag är den enda tjej i min klass. (det vet dock vissa reda, men för er som inte vet :D)
  4. Jag hatar rap och hiphop!!!!!!!!!!!!!!
  5. På våran hästgård vi hade förut hade vi 24 fullvuxna katter..(som gick att räkna till, kan varit fler XD) hehe..
  6. När jag var yngre ville jag vara kille :P
  7. Har varit tillsammans med min kille snart 2,5 år. (det vet nog vissa oxå :P)
  8. Vi har haft 11 hästar under min livstid. 3 hästar var mina, en shettis och en B ponny när jag var liten. Sen fick jag Ideal. Innan jag fick Ideal hade jag även 3 ponnysar på foder (inte samtidigt såklart) en shettis när jag var väldigt liten, sen en C ponny som jag red in, och sen en D ponny.
  9. Jag tävlade stor häst första gången när jag var 8 år.
  10. jag är beroende av att stretcha varje dag! 
    Mitt mål med att stretcha är att kuna göra som på bilden till höger, det är SÅÅÅ coolt! 
    Men det lär väl aldrig hända skulle jag gissa på :P Kanske kanske med många års träning men lär endå bli svårt om jag känner mig själv rätt! :P Men endå, det skulle vara så jävla coolt ;D 


Kommentarer
Postat av: Ida

Har svarat på din fråga i ett inlägg på min blogg!

2012-03-04 @ 22:40:47
URL: http://idaliindberg.blogg.se/
Postat av: ida

Lycka till!

2012-03-05 @ 08:58:58
URL: http://idaliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0