10 saker ni inte visste om MIG

  1. Jag är typ halvt beroende av att stretcha varje kväll, fast kan inte det nu för mitt ben är inte helt bra efter skidolyckan än.
  2. Jag älskar att köra cross! har faktiskt en 125 cc Yamaha!
  3. jag har haft fem egna hästar kan man säga, mamma och jag har delat på några av dom, sen har jag lånat tre ponnysar när jag var yngre.
  4. Jag har varit tillsammans med min kille Alexander över två år <3
  5. När jag var liten var jag alltid i stallet (hade egen gård) från jag slutade skolan runt 14 tills ca 22 00 varje dag, var bara inne och åt sen ut igen! gjorde till och med läxor i stallet :D
  6. Jag hade ett uppehåll med ridningen på ca 4 år för att Ideal var sjuk. och jag fattar inte hur jag klarade mig utan att rida på så länge!!!!!!!
  7. Totilas är min förebild.. Om man nu kan ha en häst som förebild haha! Nej men han är den absolut snyggaste häst jag sett!!!
  8. Jag hatar ALLT som har med skolan att göra... Skönt man slipper den om två månader :D
  9. Jag SKA bli polis :)
  10. Jag är faktiskt väldigt blyg av mig! Har väldigt dåligt självförtroende, så jag tror alltid att alla ogillar mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0