Lite info om MIG dåå :)

Jaa, heter då som sagt Emma och jag bor i Vattholma utanför Uppsala! Går i skolan på IT-gymnasiet och slutar skolan nu i sommar då :D ska bli NAJS att börja jobba på heltid sen. Utöver de så jobbar jag.. fast slutade på mitt jobb faktiskt idag men har tre nyajobb på G så får väl se vilket det blir ;) Avslöjas som sagt inte ännu vad det kan tänkas vara! 

Sen så har jag ju självklart min älskade Ideal!!! Hästen alltså ;) Han står i Gamla Uppsala hos Maria Hall. Litet och mysigt stall :) Självklart så rider jag ju dressyr med honom då, och han är 19 år i April. Med min mamma har han startat upp till Prix ST:Georges (stavning?) Så det är en kunnig liten kille ;) Men eftersom han var sjuk i ca 5 år så har han tappt mycket av sin underbara form.. :/ men han har vait frisk som en nötkärna nu i lit emer än 2 år så vi är på G igen ;) nej men satsar inte direkt på massa tävlingar men det är underbart att träna för de! tränar väl ca MVS just nu, men tror vi kommer göra bättre än så i sommar ;D 

Tjaa.. det var väl allt för nu, men tveka inte att fråga om ni undrar nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0