Lääänge sen!

Det var som sagt 3 år sedan jag åkte skidor sist, så tänkte det kunde va dagt att åka och testa sina skills! Så jag, Älskling och Nå (min lossasbor) åkte till Björklinge backen i söndags! 

Var endå bättre än jag trodde måste jag erkänna :) Har typ åkt i riktig backe två gånger i hela mitt liv och det var för tre år sen, så trodde jag skulle ha glömt allt, men det satt som en smäck, om inte ännu bättre??? :O Riktigt duktig måste jag säga att jag kände mig ;D Så hoppas på att åka dit snart igen! och vi ska ju åka til Romme med skolan ån gång snart? så det ska bli sjukt kul!!!!  
Backen är större än vad den ser ut på bilden.. haha!! Även om det var den näst minsta backen.. Men den fortsätter typ dubbelt så långt till från vad man ser på bilden! Dom andra  bacakrna (dom stora) var inte tillräckligt uppkörda, så det var massa gräs o skit som stack upp.. det gick alltså inte så bra att åka där tyvärr så fick nöja mig med den lilla ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0