Tråkigt

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Typ.. sprang runt hemma i stallet och gjorde allt för att rida så många hästar per dag och vägrade gå i skolan ;D haha 
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Kämpade mig igenom den kalla vintern utan körkort.. jobbigt! Framförallt läskigt att gå till och från bussen i mörkret :O Jag är värsta mörkrädd :S
3) FEM SNACKS DU GILLAR?
1. Ostbågar
2. Chips och dipp
3. Choklad ;D
4. Nån godissort från Lidel :
5.Ben & Jerrys glass
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
1.Komer inte på nån sådär på rak arm.. Men dom flesta som spelar ofta på The Bandit Rock :D
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
1. Köpa lyxbil!!!!!!
2. Köpa något fint till Ideal :)
3. Byta ut heeeela min garderob..
4. Spara pengar inför framtiden :)
5. Och ge lite pengar till mamma såklart :)
6) FEM DÅLIGA VANOR:
1. Äter för mycket godis..:(
2. Äter onyttig mat.
3. Måste fixa håret vart jag än går..
4. Överdrivet rädd för att köra i diket på vintern ? XD haha
5. Sjukt mörkrädd..
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
1. Rida!
2. Köra bil!
3. Umgås med Ideal.
4. Vara i Enköping!
5. Åka skidor (utför)
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
1. Klänning!
2. För höga klackskor.
3. Överdrivet färgglada kläder.
4. Jens. (HATAR byxor som man inte kan röra sig i..)
5. Keps.
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
1. Datorn.
2. iPhonen.
3. Katten.
4. Hästen!
5. PS3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0