Spelat PS3 heeeela dagen :D

Har inte mycket att säga om dagen.. har suttit och spelat Golf heeela dagen! Skulle egnetligen åkt till stallet, men det blev inte så eftersom det var blixthalka på vägarna och 55an avstäng under en tid :S Så snälla Maria fixade åt Ideal idag :) Men imorgon blire stallet! Ska vara med på "torsdagsträningen" som vi kalalr det. Jag ska låna en av Marias hästar Coriander. För er som inte vet vad torsdagsträningen är så är det en gemensam träning för alla oss som har häst i stallet och Maris tränar oss då tillsammans gratis :) Riktigt trevligt att rida alla tillsammans!
Just nu sitter jag och leker i Photoshop med min ritplatta! riktigt kul faktiskt för man kan få as coola egenritade bilder :) Fast man får så jääävla ont i handen efter en stund.. Känns typ som skrivkramp, fast värre :S
Denna ritplatta är det jag använder mig av!
Bilden är lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0