Saknar sommaren!

Gud vad jag saknar sommaren, hoppas verkligen att den kommer snart!!! Orkar inte med att man knappt kan rida på grund av kylan, fryser gör man så fort man går utanför dörren, måste ha en jävla massa klumpiga kläder, det är halt på vägarna och man är rädd att åka i diket så fort man sätter sig framför ratten, eller nja inte alltid men det är endå inte kul att köra bil när det är så halt och jävligt! Drar mycket bensin gör den oxå nu när det är kallt.. Men hur vädren än är så klagar man, när det är vinter är det för kallt och när det är sommar är de för varmt haha, aldrig blir man nöjd :P jaja, nog om det!

Imorgon ska jag till stallet innan jag äter till skolan för att fixa! Ska oxå prova filten som jag sydde idag :) hoppas den sitter bra för jag blev ganska nöjd med den, den är inte snygg, men den kommer nog fylla sin funktion mer än väl :) sen då blir det skolan och vid halv två när jag slutar så bär det av till Enköping dåå, sova tidigt eftersom vi åker 06.00 lördag morgon för att hämta katten ;D

En bild från tidig höst, saknar värmen och dom fina ridturerna på stubben i solnedgången!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0