Romme

Den 9 mars ska vi till Romme med skolan! Ska bli superkul!! ;D
Det är för vissa inte alla i skolan som ska åka, men man får åka med om man vill. Så ag och Sandra ska i alla fall åka, vet faktiskt ingen annan som jag känner som ska åka :( Tråkigt, men jag har i alla fann Sandra ;D
Tycker faktiskt att det var ganska bra att skolan endå bjuder på bussresan så får man fixa mat, liftkort och skidor själv. Men maten kostade 50 kr och liftkort 140, så det blir billigt i alla fall eftersom jag har egna skidor :)


Ska verkligen bli superkul att ÄNTLIGEN få komma iväg till en riktigt backe istället för att åka i dom här mini backarna hemma.. haha. Men det blir i alla fall första gången som jag åker i en "riktigt" backe. hoppas jag kommer klara de :O Får börja i barnbqacken hehe ;D Men jag känner mig ganska duktigt endå (för att ha åkt minibacke typ 3 gånger i hela mitt liv) Så det komemr nog att gå bra :)

Bild på Romme lånad från google


Kommentarer
Postat av: Stina Hermansson

Maten smakar skit den du får för 40 kr. Råder dig att ta med en extra peng till de lite godare eller så ta med matlåda :)

2012-02-27 @ 14:05:59
URL: http://stinahermansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0