Praktik

Imorgon så början våran praktik, ska ha det i två veckor! Självklart praktiserar jag hos mamma och Patrik på deras företag Besec! Dom håller utbildningar för andra företag i säkerhet :) Så jag ska väl få göra lite allt möjligt.. vet inte riktigt vad än faktiskt, mamma vill att jag ska ringa och sälja utbildningar till företag.. Men det tror jag inte att jag varken klarar av eller vågar.. dessutom är jag SÅÅÅ less på att sitta å ringa runt till folk med tanke på mitt EX jobb som vi inte ska gå in på....!! 

Fast imorgon kommer jag inte att vara där på praktik, kommer vara där ca 3-4 dagar i veckan, det är som sagt ganska jobbigt (framförallt dyrt) att pendla fram och tillbaka till stallet från Enköping varje dag så dom dagar jag är på praktik kommer Victoria att ta hand om Ideal :) Skulle som sagt annars kosta väldigt mycket pengar att sitta och köra fram och tillbaka varje dag, det är endå ca 6 mil mellan stallet och Enköping.. Så det blir typ 12 mil bara för att komma fram och tillbaka till stallet.. suck! 
Bilden lånad från besecs hemsida! www.besec.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0