Lite nytt

Som ni ser så har jag bytt header, det är inte nya bilder eller så. Men jag gjorde en ny header bara för jag tycker det är tråkigt att ha samma bild för länge, och dom här bilderna var dom bästa jag hade just nu (lånade från min facebook haha) Men jag är ju just nu i Enköping och har alla mina bilder hemma i Vattholma.
Sitter här vid datorn just nu då och väntar på att mamma ska sluta titta på Whitney Houstons live begravning.. helt värdelöst om ni frågar mig. Självklart bryr jag mig väl om att hon har dött, men vem fan har lust att sitta 3 timmar och kolla på nån baptist prälle som snackar.. Och massor som sjunger gospel !? Nej tack!
Snart är det i alla fall melodifestivalen och det ska vi titta på :) Man kan ju hoppas på att det är nån som lyckas, haha! Sen efter det så börjar ju filmen The Bodyguard, som Whitney Houston är med i, har faktiskt inte sett den!! :O Så mamma har lyckats få mig att titta på den ikväll då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0