Hemkommen

Har tillbringat kvällen åt att rensa min garderob.. Det behövdes verkligen! Men nu är det allt ordning och reda där inne :)

Har oxå hunnit med att åka från Enköping till stallet och fixats allt i stallet. Usch vad alla hagar är isiga, inte så roligt :/ men får hoppas på att det smälter bort fort så vi kan få vååååår! ;D pallar verkligen inte is och halkiga vägar.. Hatar verkligen att köra bil på vintern!! Blää

Och kom på nu när jag skrev om bilar.. HÖLL NÄSTAN PÅ ATT BLI PÅKÖRD av en jävla idiot idag som körde ut RAK framför mig, på en sån där påfart. Han drog verkligen rakt över spärrlinjen. Så jag fick ju typ tvärnita och gira åt sidan annars hade de nog smällt.. Och gissa vad, killen satt med mobilen i högsta hugg. Snacka om att jag hatar folk som typ smsar när dom kör?? FARLIGT!

Min ny städade garderob!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0