Helluuu

Idag vaknade jag kl 12, hjälp?! Det måste varit typ ett halvår, eller mer, sen jag sov så länge. Pinsamt. Jag som hade tänkt gå upp typ senast 10 och fixa mig och åka iväg till stallet. Men var inte i stallet förän typ halv 3 :S jaja!

Väl i stallet mockade jag, fixade mat och tog en promenad med Ideal. Gissa om han grävde på samma ställe idag igen? Japp, de kan jag säga att han gjorde.. Måste va nått med det där stället haha.

När jag kom hem tog jag en helrensning på mina kläder som jag ALDRIG använder, slängde typ 3 "matpåsar" med klädet :O men nu slipper jag i alla fall massa skit som bara ligger och tar plats :) (för plats är det ju rätt ont om när man bor två i ett mini rum..)

Men nu ligger jag här och kan veeerkligen inte sova! Men man får skylla sig själv när man sovit till kl 12!

Hej, jag är grävling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0