God morgon!

Sitter här vid datorn och mår dåligt, typ :S Känner mig nästan sämre idag än vad jag gjorde igår, kul liv.. Ska endå försöka pressa mig själv till att åka ut till stallet snart så jag har det gjort. Men i morgon är jag i alla fall hästledig, känns skönt att bara kunna ligga hemma på soffan och göra ingenting när man mår som jag gör!
När jag kommer hem från stallet ska jag oxå försöka fixa lite mer med mamma och Patriks produktblad, satt med det halva natten och det blir riktigt riktigt bra på slutet faktiskt, nöjd ;D
Nu blir det frukost + massa alvedon sen blir det en resa på 12 mil för att komma fram och tillbaka till stallet, jippe!
Anledningen till att det är så lågnt till stallet är ju för att jag är hos morsan på praktik, fast idag blev det ju inte så mycke praktik hehe. Men det e i alla fall typ 12 mil från Enköping till stallet och tillbaka! När jag är hemma hos farsan (vilket jag är när det är skola) så är det bara ca 1 mil hemifrån! Och det ligger mellan hemma och skolan så det e perfect :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0