Fy mig

När jag tänker efter så skäms jag faktiskt lite eftersom jag nästan aldrig använder min fina fina systemkamera.. Den bara ligger där :| Det är ytterst sällan jag faktiskt tar upp den och fotar.. La ut 10 000 på nått jag använder en gång varannan månad känns rätt ovärt måste jag säga ;/ Men har beslutat mig för att jag nu ska börja använda den oftare! 

Men det hela problemet är nog att jag är för rädd att ta med den när jag åker iväg och gör saker, så rädd att den ska gå sönder haha! För den är ju rätt ömtålig.. Och vem skulle inte va rädd om nått när man slängt ut 10 000 på det??????
Så nån dag denna vecka så ska jag ta med mig kameran till stallet och fota Ideal, alla hästar och lite annat smått i stallet ;)
Någon som vill se nått speciellt??
Min kamera är alltså en Sony A500 (gryyymt bra!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0