Värdelösa dagar...

Har varit ordentligt förkyld sen i torsdags så jag har tyo inte kunnat rida... Men sån tur är så hat Johanna ridit honom två gånger. I fredags och idag! Tur att han i alla fall får göra nått :)

Mina planer var att jag skulle rida dressyr imorgon. Men det lär ajg inte orka :/ Så får skjuta på det till tisdag, då ska jag testa dom där övningarna som jag skrev om i tidigare inlägg! Ska bli kul! :) Egentligen hade jag velat göra de imorgon, men hälsan går först! Blir väl bara att jag skrittar ut imorgon! 

Nu ska vi få gäster på middag så hörs ikväll! 

Saknar den fina sommarpälseeeeeen!!


Kommentarer
Postat av: Elisabet Höglund

Hej såg din kommentar om bloglovinbyte på min blogg och jag tar jätte gärna emot fler som besöker mig! :) På min blogg finns en bloglovinknapp i högersidofält, så det är bara att klicka in och följ bloggen! :)

Jag följer redan din ;)

2012-04-08 @ 20:22:49
URL: http://www.photosandhorses.blogspot.com
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Söt header!

2012-04-08 @ 23:11:16
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0