Vad jag har för djur?

Jag fick frågan om jag har fler djur än bara häst, och det har jag! Massor..
Just nu har vi ganska några djur mot vad vi hade tidigare. Har haft runt 24 katter när vi bodde på egen hästgård. Hade under den tiden oxå 17 kaniner. Jag tävlade hoppning med dom, det var skit kul :D 
Och så har vi haft tre st hundar, men tyvär så har vi ingen längre!


Djuren vi har just nu är:
  • En häst, Ideal! <3
  • Enkanin, Muffin
  • Och sex katter hos pappa, Briar, Tussie, Nasse, Sigge, Krämie och Pelle.
  • Och hos mamma har vi en katt, Sixtern.
Tyvärr har jag inte bild på alla djur, men jag visar några i alla fall :)
Ideal <3

Tjockis Tussie

Tjockis Tussie

Nasse

Pelle, den där bilden förklarar EXAKT hur Pelle är, han ligger ooch sover i mitt rum HEEEEELA tiden haha
Och till sist Sixtern, katten hos mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer svaren från frågestunden?

2012-04-11 @ 10:41:29
Postat av: Linnéa

Aw så fina <3<3 Tack för att du svarade i ett inlägg :-)

2012-04-11 @ 10:50:08
URL: http://horseelight.blogg.se/
Postat av: Miranda

Ååh vilka fina kissar :)

2012-04-11 @ 13:59:26
URL: http://nattstad.se/mirandaostlund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0