Utverdering av dagens träning!

Det fick bli kandaret. Och allt kändes skit... Skulle tagit tränset och ridit igenom honom istället.
Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga om dagens träning... :/ Det kändes dåligt, han tog inte bettet, gick ur form då och då och fibblade med tungan... Ungefär så kan man sammanfatta dagens träning.
Men det fanns endå stunder som jag tyckte att det kändes ganska bra. Det var när vi red en 20 metersvolt med en bom, och sen i den 20 metersvolten lägga en 10 metersvolt. Där kändes han ganska fin stundtals med ganska bra tryck i sig. Men det var väldigt mycket upp och ner ridpass, ibland gick de helvete, ibland gick det bra och så vidare. 

Övade även på lite slutor på diagonalen, fick endå till några bra i ena varvet, det enda som saknades var det riktiga trycket. Han blev en aning loj men utöver det kändes slutorna riktigt bra, åt minstonde i ena varvet haha! Bara jobba vidare ;)
Sin bara att jag skulle avsluta med ett dåligt ridpass, för nu på lördag får han vaccin och han måste vila ganska länge efter det för han brukar kunna bli ganska hängig efter vaccinet! Synd, jag som är så taggad på träna. Och jag vill ju bara ställa allt till rätta nu efter det här dåliga ridpasset.. Men men, sånt är livet!

Kommentarer
Postat av: Marie Küger

sv: tyvärr så följer jag inga på bl :)

2012-04-12 @ 21:46:24
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0