Mot stallet!

Nu ska jag bara käka nudlar sen ska jag åka iväg till stallet! 

Jag skrev på veckans ridpass att det idag är träning på ridbanan, men eftersom jag har råkat förflytta allt på detta schema så är det idag uteritt som gäller! För jag skrev ju det igår, och jag trodde det var tisda IGÅR nämligen haha! Så idag är det uteritt som gäller! :) Klantigt av mig som råkade tro det var tisdag IGÅR haha.. Så det som står på måndag på ridschemat är igentligen SÖNDAG :D Klantigt av mig, hoppas ni överlever XD 

Nej nu ska jag sluta snacka skit och ta mig till stallet! Bjuder på mer intressantinlägg ikväll, lovar!!!!

Detta blir nog dagens outfit :)


Kommentarer
Postat av: Daniela

Gud så söt! :D Är der Ideal?

2012-04-26 @ 15:51:27
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0