Min kamera

Jag har fått förfågan om vad jag har för kamera. Och tänkte det är lika bra att jag tar det i ett inlägg eftersom det säkert finns fler som undrar de :)

Men det är i alla fall en Sony A500 som jag fotar med. Ibland blir det mobil kamera oxå.. haha!!
Men Sonyn tar MYCKET bra bilder även om man är helt inkompetent på inställningar osv. Det är en ganska svår kamera att hålla på med inställningar på. Men jag använder nästan bara Auto och sport läget, då blir det SUPER bra bilder! Det är ju en ganska "priffsig" kamera, och jag är inte direkt bra på kameror! Men tycker endå att jag kan få riktigt bra bilder med den! Så den duger mer än bra för mig.

Jag köpte den/fick i födelsedagspressent för 2 år sedan. Då kostade den 10 000. Men idag tror jag den ligger på ca 6000 -7000. MYCKET prisvärd kamera. Bland det bästa köp ajg gjort :)

Jag älskar att man kan vinkla skärmen på den!!! Det är superbra när man ska ta bilder så kan håller kameran över huvudet, då är det bara att dra ner skärmen:)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Okej, tack för svaret!

2012-04-28 @ 08:55:44
URL: http://anzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0