Kvällens stallplaner!

Nu sitter jag här i skolan och har marknadsföring! Men snart bär det av mot stallet!
Eftersom jag oxå ska rida Wille idag, Amandas häst, så kommer det bli en helkväll i stallet. Så jag kommer nog inte hinna blogg nått mer ikväll, men har ett tidsinställt! ;)
  • Först ska jag mocka och fixa mat både till Ideal och Wille.
  • Sen blir det en tur i skogen på Ideal, mest skritt tror jag. Bara en kortistur eftersom jag ska hinna med två hästar!
  • Tror faktiskt att jag tar Wille en stund på ridbanan eftersom jag aldrig har ridit honom så vill lära känna honom lite innan jag ger mig ut! Blir bara en kort tur med honom oxå, vill ju gärna komma hem innan det är sovdags ;)

Bild på Wille och Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0