Kvällens planer

Kom just hem från skolan och ska nu ut och träna en stund! Känner verkligen jag måste komma igång bränna lite fett!!! 

Sen blir det stallet, tänkte jag ska ta en promenad med Ideal om han inte är dålig, eftersom han fick vaccin här om dagen och han brukar kunna vara dålig ett par dagar efter det! Så om ni undrar varför jag inte skriver nått om ridning nu så är det för han inte rids på ett par dagar efter vaccinet! Men i alla fall så ska jag ta med mig kameran till stallet så det kanske blir några promenad bilder ;) Hade även tänkt att jag ska putsa träns, kandar och sadel!! :) 


Saknar SOMMMARRRRR!!

Kommentarer
Postat av: T. Danielsson

Jag ska också ut nu tänkte jag och bränna fett, haha x)

Sv: ja precis, det är inte gratis att ha häst.. Det gäller bara att veta vad man vill arbeta med också ;)

2012-04-16 @ 17:06:12
URL: http://tovedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0