Hoppsan..

Satt just och kollade igenom lite tidningshögar som ligger i mitt rum. Och jag insåg att jag har samlat på mig en himla massor av hästtidningar från förra året och i år! Känns som jag ALDRIG köper hästtidningar!!!! Men uppenbarligen köper jag en hel del.. Men jag har faktiskt haft gratis prenumeration från ridklubben jag är/var med i. Vet inte om det har gått ut än haha men ska i alla fall inte va med där längre :)

Men jag fick i alla fall tidningen häst och ryttare där ifrån. Tycker inte det är någon hitt tidning direkt men jag brukar läsa igenom den och se om jag hittar nått intressant. För det brukar alltid finnas nått! Men ingen tidning slår Equipage och Allt om dressyr!!!!

 




Detta är inte alla tidningar heller :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

jag köper heller aldrig. Vet bara att jag prenumenerade på barntidningar när jag var liten så som "min häst" och "wendy" ;)

2012-04-01 @ 22:47:28
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Jenny

häärligt!

2012-04-02 @ 08:35:58
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0