Grattis till Adelinde

Ja det blev ju då Adelinde Cornelissen som vann Världscup finalen i dressyr på 86% Bra gjort måste jag säga! 

Patrik Kittel kom då slutligen på en 8e plats med 75%.
Och Tinne Vilhelmson-Silfven kom på 9e plats med 74%

Bra kämpat Sverige, det räckte inte hela vägen hem men vi kommer igen nästa gång!! ;) 

Måste faktiskt erkänna att en av mina favoriter var Valentina Truppa, hennes häst var så underbart fin!! Lika igår, superfina var dom! kul oxå att hon faktiskt kom på en 3e plats! 

Denna bild är på Valentina Truppa och hästen är ju bara underbar! Love! Måste säga att den är LIIIIIITE lik Ideal i kroppsformen, knubbig :) Men det är otroligt fint när dom är i den grövre modellen, gillar faktiskt inte alls dom där tunna ädla hästarna! Grova skall dom va! :) 

Bilden har jag bara tagit random från google.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, jättefin blogg! Nu har du chansen att göra en idolbild till mig. Om du gör det blir du länkad på min blogg över MÅNGA läsare! Hoppas du tycker detta är en bra idé!

Om du tyckte det var en bra idé så kan du kommentera på min blogg & sen skicka mejl! :)



Kram

2012-04-21 @ 22:33:24
URL: http://mallanmalinsliv.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv:Visst,har lagt till dig.

2012-04-22 @ 09:46:14
URL: http://guldponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0