Gemensam träning

Ikväll ska vi ha våran så kallade gemensamma träning i stallet där Maria tränar alla samtidigt, dom som vill vara med. Och det är gratis, en kul grej liksom :)

Oftast blir det ju dressyr eftersom nästan alla i stallet rider mest dressyr. Ibland har det varit markarbete och hinder, men det har jag aldrig varit med på.

Men ikväll ska jag va med, får se vad det blir får något. Men antar det blir dressyr :D Sitter här och funderar på om jag ska ha kandar eller träns............ Vill rida med kandar men känner att jag borde ha träns, eftersom ajg red med kandar igår, men det var ju så kuuuul!! Jaja, får se hur jag gör :) Updaterar er ikväll om hur det gick :)


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Åh, fin häst! :D

2012-04-13 @ 12:05:17
URL: http://www.photosandhorses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0