Fullspäckad helg!

Har verkligen haft det fullt upp denna helg! Var ju på fest hos Sandra igår. Och jag kan berätta att det var superkul :D Förutom att jag bara sov ca 3 timmar.. haha Men känner mig endå ganska pigg för att ha sovit så pass lite!!

Vi åkte hem idag rung 12. Var i stallet till halv 2 ungefär och så mockade jag + fixade all mat. Sen red jag ut i skogen med Amanda och Wille! Ideal tyckte som vanlogt att det var supermys! Tog även ett kortis på banan när vi kom tillbaka. Kan inte riktigt säga att det gick varken bra eller dåligt faktiskt!

Nu sitter jag här och ska plugga! Skit tråkigt.. :S Men det måste göras det med! Hoppas på att jag har tid och orkar lägga upp nått lite mer intressant inlägg innan jag går till sängen ;)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0