Företagsmässa

I lördags var jag med min mammas och Patriks företag på en mässa i Enköping (därför jag hade dåligt medinlägg till idag) Det var verkligen superkul att gå runt och lyssna på vad andra företag ahr att erbjuda och att marknadsföra min mammas företag Besec. (dom håller på med säkerhet i arbetsmiljön, och utbildar i det) 

När man gick runt och pratade med olika företag fick man även MASSOR av gratissaker, faktiskt jättekul haha :D jag fick bland annat en fläckt som kan va bra att ha varma sommardagar som man då kan ta med för den gick på batteri/usb, en usb led lampa, klistermärken, pennor som man skriver på CD skivor med, bilschampo, flera nyckelband och så fick min mamma och Patrik massor av saker med :) Bland annat kattmat, led usb lampa, datorplast skydd, antivirusprogram och lite mer saker. Så jag tycker det var otroligt roligt att gå runt där på mässan, doch var jag heeeeeelt död när jag kom hem så jag orkade inte fixa några tidsinställda inlägg för idag tyvärr :( Men nu ska uppdateringen bli bättre igen :) 

Här var Besecs monter! :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0