Börjar bli sugen på att tävla..

Senaste tiden har jag kollat en del på folk som tävlar, läser bloggar om alla som tävlar och bla bla bla.. blir sååå sugen på att faktiskt tävla igen! var ju ett bra tag sen faktiskt. Har inte tävlat sen jag var 12 år typ, eller jo två st klubbtävlingar men inge mer. vill ut på riktiga tävlingar!!!! 

Är ju varken med i någon klubb, har grönt kort eller licens.. Så det är jobbigt att fixa allt måste jag säga, och dyrt lär det väl bli oxå, fattig som man redan är :S Men får se om jag ska försöka tävla nått till hösten eller om det får vänta ett år. Men det vore kul! Kanske kan vara med på klubbtävling där man inte behöver grönt kort eller licens haha :D


Bild från förra sommaren på en klubbtävling för Dannemora ridklubb. Vi red två st Kur klasser, en typ LB och en typ LA. Vi var inte direkt i form där.. Men vi vann båda klasserna med STOR marginal. Det var kul :) Haha det ser ut som att Ideal bara har ett öra på bilden, men tro mig han har två! XD



Bild från förra året oxå nä vi var med på en hopptävling (klubbtävling) Tror vi hoppade 70 och 80! Hans första hopptävling, och sista antar jag oxå :P

Kommentarer
Postat av: Josefin

Känner samma sak, man blir såååå sugen när man ser alla andra tävla! :D

2012-04-03 @ 11:35:49
URL: http://jqsefin.blogg.se/
Postat av: Stina Hermansson

Åker du och tävlar kan jag hänga med som fotograf ;D

2012-04-03 @ 12:41:53
URL: http://stinahermansson.wordpress.com
Postat av: Linnéa

Nu är dagens-blogg dragen. Kika in och se om de blev du :-D

2012-04-03 @ 15:40:27
URL: http://horseelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0